Nieuwe ronde, nieuwe prijzen! - Reisverslag uit Oudelande, Nederland van Alice en Bob Dam - WaarBenJij.nu Nieuwe ronde, nieuwe prijzen! - Reisverslag uit Oudelande, Nederland van Alice en Bob Dam - WaarBenJij.nu

Nieuwe ronde, nieuwe prijzen!

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Alice en Bob

23 Augustus 2015 | Nederland, Oudelande

Net als in 2008 gaan we deze keer naar Zuid Amerika. Toen naar Chili en Argentinie, nu Colombia en Ecuador.

Geen Tiogatrauma, misschien een licht nostalgisch USA gevoel, de pols bijna weer de oude pols en heel veel zin in deze nieuwe trip!

Er is veel gebeurd tijdens ons verblijf in Nederland. Mei, juni, juli, augustus: barstensvol met leuke, gezellige en mooie momenten. Ook, zoals het nu eenmaal gaat, een aantal zaken die minder waren. Niet alles gaat over rozen.

We gaan proberen er een fijne tijd van te maken. Niks breken deze keer. Goed kijken waar je loopt, hoewel dat met het klimmen der jaren steeds ingewikkelder lijkt te worden.

We hopen jullie in december in blakende gezondheid aan treffen.

Hasta luego amigos!

• 23 Augustus 2015 - 20:22

Ko & Patty:

Fijne en veilige reis! Helaas tijdens deze pauze elkaar niet gezien, dus tot in december.

• 23 Augustus 2015 - 22:35

Gea:

Ik ga jullie nog zien!
    Goede voorbereiding van de laatste activiteiten.
    Xx gea

• 24 Augustus 2015 - 10:03

Jacques En Marianne:

Leuk dat jullie weer een reisverslag gaan maken!
    We zijn benieuwd naar jullie avonturen.
    Fijne reis gewenst!
    Veel liefs, J&M

• 24 Augustus 2015 - 10:58

Cocky Noordhuizen-Hijdra:

Heel veel plezier , geniet er van , voorzichtig aan dan breekt het lijntje niet.
    Ik kijk uit naar jullie reisverslagen.

Fijne reis ,groeten
    Cocky

• 24 Augustus 2015 - 11:21

Ger En Thea:

Het is altijd leuk om een beginverslag te maken en te lezen.
    Straks komen er weer belevenissen waarvan jullie nog geen idee van hebben. Spannend!
    De foto's zijn ook leuk om te zien.
    Buen viaje

Fryslãn

• 27 Augustus 2015 - 09:46

Peter En Marianne:

Jullie weg, wij net terug! Fijn dat we elkaar nog even 'warm' gezien hebben.
    Marianne kon niet meer zo van de reis genieten: te zwak en kwetsbaar voor wandelen en het rijden was haar ook te vermoeiend. Dit was waarschijnlijk onze laatste camperreis. Ondanks de vele fijne momenten. Momenteel zijn we ons thuis aan het installeren: de wasmachine draait overuren, de Clou tegen onze voordeur aangedrukt, heen en weer tussen de twee huisjes. En op de rustige momenten een mengsel van melancholie en geluk.
    We wensen jullie een hele fijne reis en een behouden thuiskomst.
    Liefs van Peter en Marianne.

• 02 September 2015 - 15:11

Peter Van Oosterum:

Indrukwekkend plan!

• 09 September 2015 - 17:13

Lisette:

Hoi Bob en Alice
    Hele fijne trip,pas goed op jullie zelf